Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Televizní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
(Helena ZAYDLAROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4moisz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
(Jana FOREJTAROVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2rn4ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
(Ekaterina Syreskina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91254 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
(Matěj Havlíček)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c6n6z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
(Anežka Karvanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//01d6bx// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Apely ve vánočních reklamách
(Markéta DOMANSKÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//40ascs// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Estetické aspekty reklamy
(Kateřina Hamáková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cpam8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Humor jako nástroj reklamy
(Lukáš Smička)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gglgv3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma