Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
(Hekera Hekera)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vxuto/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
(Holomková Holomková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xuquz/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
(Matěj Vostruha)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sfzps/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
(Natálie Vačevová)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tvaf9/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
(Kristýna Smolíková)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/j8mgm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
(Daniel Erben)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92729 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum: Kde a jak získávají lidé informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM
(Kateřina Štěpánková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//1obflr// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum: Kde a jak studenti získali informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM
(Andrea Boháčová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//x0ty5n// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum: Kde a jak studenti získali informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM
(Andrea Boháčová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//j8o5yo// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum: Kde a jak získávají lidé informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM
(Kateřina Štěpánková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//lmyihu// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma