Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
3DKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vykreslování planet s využitím adaptivních úrovní detailů
(Matěj Moravec)2019, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//uaxzgh// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Využití úrovní detailů při vizualizaci rozsáhlých scén
(Stanislav Rohel)2010, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/78608 | Informační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Renderování 3D textu v OpenGL
(Adam Vaňko)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6dao/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Renderování vodní hladiny v OpenGL
(Dennis Tschamler)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12003 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Multiplatformní abstrakce OpenGL
(Martin Liška)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wskug/ | Informatika / Matematická informatika | Práce na příbuzné téma
Fast Rendering of Geometric Primitives
(Juraj Kuliška)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y5qan/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Zobrazování transparentních materiálů pomocí OpenGL
(Michal Čičkán)2013, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/98825 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma