Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

3D

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vykreslování planet s využitím adaptivních úrovní detailů
 (Matěj Moravec)

2019, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//uaxzgh// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Využití úrovní detailů při vizualizaci rozsáhlých scén
 (Stanislav Rohel)

2010, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/78608 | Informační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Renderování 3D textu v OpenGL
 (Adam Vaňko)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a6dao/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Renderování vodní hladiny v OpenGL
 (Dennis Tschamler)

2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB12003 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Multiplatformní abstrakce OpenGL
 (Martin Liška)

2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wskug/ | Informatika / Matematická informatika | Práce na příbuzné téma

Fast Rendering of Geometric Primitives
 (Juraj Kuliška)

2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/y5qan/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Zobrazování transparentních materiálů pomocí OpenGL
 (Michal Čičkán)

2013, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/98825 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma