Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Senzorická analýza kokosového nápoje
(Veronika Kočiková)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/132874 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Senzorická analýza kávy
(Miriam Vilášková)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135644 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Senzorická analýza rostlinného produktu
(Denisa Leváková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117992 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Senzorická analýza paštik
(Veronika Možnarová)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113589 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Senzorická analýza energetického nápoje
(Ondřej Moravec)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106917 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Senzorická analýza ovocného nápoje
(Jana Pastrňáková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117708 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
(Jiří Šimon)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq73u/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma