Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
(Anna Volfová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ybfuy/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
(Alena Venská)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113529 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenční pozice energetických nápojů v maloobchodě
(Patrik Mynarčík)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138692 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma