Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
(Petra Sudolská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qsph3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
(Aneta Hudcová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//esr1xt// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
(Sára KULHÁNKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ts7dcq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
(Kristýna Čiháková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma