Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
 (Petra Sudolská)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qsph3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
 (Aneta Hudcová)

2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//esr1xt// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
 (Sára KULHÁNKOVÁ)

2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//ts7dcq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
 (Kristýna Čiháková)

, absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.

http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)