Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate Identity Design
(Petra Železná)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//t6hcaf// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity Design startupu
(Miriam Vojčeková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//40p0f1// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
(Vojtěch Lunga)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lc0qo/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Interpretační a neoformalistická analýza reflexe sociální reality v Black Mirroru
(Jan Singer)2019, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/f1ktb/ | Dramatická umění / Rozhlasová a televizní dramaturgie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
(Vojtěch Lunga)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lc0qo/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybraného podniku v ČR
(Lucie Houdková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cs0c3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
(Jan Herzig)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/laijt/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
(František Šimon)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma