Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci
(Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ju2g7z// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
(Klára Ježková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//y9crem// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
(Veronika MÖWALDOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//0679lj// | Specializace v pedagogice / VV SV se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?
(Kateřina Obrová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12771/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
(Kristýna Matoušková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ewzflc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Reklama školy očima studentů
(Pavel JANÍČEK)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n5wi5x// | Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp. | Práce na příbuzné téma
Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
(Veronika ZAJACOVÁ)2018, Diplomová práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//221nan// | Rehabilitace / Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
(Karolína Gerhardtová)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d4xifd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma