Theses on the same topic (having an identical keyword):
Call, centrumKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
(Jiří Vaněk)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/eb55e/ | Bankovnictví / Bankovní management | Theses on a related topic
Jednání s klientem – porovnání teorie a praxe
(Aleš Jůza)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/uhbtc/ | Bankovnictví / Bankovní management | Theses on a related topic
Jednání s klientem
(Andreas Werner)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wqi2n/ | Bankovnictví / Bankovní management | Theses on a related topic
Příprava klientského pracovníka na jednání s klientem
(Ivana Kohoutová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vqv8e/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic
Prožívání psychoterapeutů při práci s klienty s poruchami příjmu potravy
(Aneta Říkalová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxgau/ | Psychologie / Psychoterapeutická studia | Theses on a related topic
Zvládání stresu u pracovníků v intervenčních centrech
(Zuzana BAJGEROVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//o7ugia// | Sociální pedagogika / | Theses on a related topic
Strategie zvládání stresu a self-efficacy u lidí se závislostí na návykových látkách.
(Veronika Wranová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8pg2/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Zvládání stresu a jeho koreláty
(Michal MATUŠINEC)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//sbg8jz// | Psychologie / | Theses on a related topic
Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
(Eva Šámalová)2010, Bakalářská práce, UHK, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB659 | Sociální politika a sociální práce / Sociální a charitativní práce | Theses on a related topic