Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Program rozvoje Litvínova
(Lucie Nořinská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ah2s7/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Quality assurance and measurement in higher education: comparative analysis
(Jan Vašenda)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75750 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma