Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tištěná reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Lingvistická analýza politického jazyka v předvolebních kampaních v Bulharsku, Česku, Chorvatsku a Srbsku
(Nela Martinková)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y7jq9/ | Filologie (čtyřleté) / Paleoslovenistika a slovanské jazyky | Práce na příbuzné téma
Jazyk v reklamách na nápoje
(Kateřina Motýlová)2023, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mbx62i// | Anglický jazyk pro manažerskou praxi / | Práce na příbuzné téma
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
(Kristýna Kvizdová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wwcvh/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Major shifts in shaping Coca-Cola print advertisements
(Petra Běhounková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/izsme/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
(Barbora BLAŽKOVÁ)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//jfpm5g// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství hudební výchovy pro SŠ | Práce na příbuzné téma
Coca-cola-historie současnost
(Klára BÁRTOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6i97p2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
(Lucie Komínková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81397 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
(Lukáš Kossakowski)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79470 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Označování reklamy na sociálních sítích a reakce příjemců reklamy
(Hanka Kadeřábková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//arr6lp// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma