Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tištěná reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
(Milan Vlk)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z69yw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
(Tamara Charashvili)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w4nk7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
(Veronika Pavlová)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8194r0// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
(Helena Simonová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hu19kt// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
(Dominik Peršl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77584 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma