Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
(Jan LÖBL)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hctowf// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrace metod vyběrů bodů a analýzy hlavních komponent do projektu A.D.A.P.T.
(Štěpán Dvořáček)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx1md/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část:\nl{} Dichotomie ve fotografii a její fantaskní projevy\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Obskurní hračky\nl{} b) výstavní soubor: Dětská fotografická publikace
(Sebastian Vošvrda)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//52ltc7// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
(Kristýna Supíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qufcv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity konkrétní společnosti
(Soňa Smejkalová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
(Pavla Mautvicová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ow45a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
(Kamilla Khatmullina)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12245/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Corporate identity, design manual
(Hana Škvařilová)2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ldkkx/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma