Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
frontální, forma, výuky, a, skupinovéKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
(Vendula PAVLÍKOVÁ)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7bldqg// | Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení
(Vojtěch Odvárka)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ysppb/ | Sociální politika a sociální práce / Psychologie | Práce na příbuzné téma
Skupinová práce a kooperační práce jako organizační forma výuky občanské výchovy
(Petra Ženíšková)2019, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//qqeniv// | Učitelství pro základní školy / Dějepis pro ZŠ - Občanská výchova pro ZŠ | Práce na příbuzné téma
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
(Andrea Hudáčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola zdravotnická
• https://is.vszdrav.cz/th/hqnkp/ | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
(Barbora Šicová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a5lei/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
(Klára Šlapalová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ix8z9/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
(Natálie POSTLOVÁ)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//swd86w// | Učitelství pro 2. stupeň základních škol / ČJsn-SVsn | Práce na příbuzné téma
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
(Daniela BOUDOVÁ)2023, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xwdw7b// | Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
(Lenka Chytková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s47i6/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy Učitelství matematiky pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
(Jesika Lapešová)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m5fwo/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy | Práce na příbuzné téma