Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Značka v období krize
(Josef KOCOUREK)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r4kunf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj reálné komunikační kampaně na pozadí stupňující se finanční krize
(Petr Vojtíšek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cdlbh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma