Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
(Veronika Nechybová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzts5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
(Ester Horovičová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dc2kwr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
(Petra Cápíková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7srlhg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Založení rádiové a televizní stanice MÚVS
(Klára Kubíčková)2022, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//3vpr3h// | Magisterské studium / Projektové řízení inovací | Práce na příbuzné téma
Televizní diváctví u seniorů
(Hana Buchtová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cretf/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy
(Martin Jeniš)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//i5lfpf// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
(Lukáš Lakomý)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//affwqm// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
(Rebeca Czempielová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143504 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
(Tomáš Löbl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhgoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
(Jan Rozsypal)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z0p45c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma