Theses on the same topic (having an identical keyword):
Klíčová slovaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
(Milada ČÁPOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//iltmxz// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza a návrh na zavedení nového produktu
(Denisa Dangelová)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gtvgs5/ | Projektové řízení inovací / | Theses on a related topic
Zavedení nového produktu v oblasti komerčního praní na trh v České republice
(David Purmenský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//dl5gew// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
(Richard Ramisch)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/jk50mv/ | Projektové řízení inovací / | Theses on a related topic
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu
(Jan Loska)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146643 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh
(Diana Boháčová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jfzsg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh
(Lukáš Beneš)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ubkye/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Zavedení nového druhu piva na trh v České republice
(Tomáš Brázda)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//03x537// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
(Veronika Smolová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkghp/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic
Zavedení nového produktu na trh
(Lenka Svobodová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/t8dm2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic