Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
(Edita Sedláčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ri1u0/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
(Veronika Horonyová)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hd9rcu// | Ekonomika a management / Marketing | Theses on a related topic
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Kateřina Petko)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bye5b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
(Radek Lubina)2011, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/scm1y/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Buzz marketing a jeho využití v praxi
(Vojtěch Khodl)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27120 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
(Marek Bačo)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1fn6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic