Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní imageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Magnitude of corporate communication with media
(Yury Kositsyn)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gunmt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of corporate communication with media
(Hazal Yildiz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y8hhs/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
(Monika Masojídková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vyduf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Martina Vítů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nd24w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma