Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
(Petra Formanová)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//r2cvh1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
(Karolína Vaňková)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/omzv5h/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
(Simona Valášková)2016, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/7ln2mj/ | Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / | Práce na příbuzné téma
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané organizaci
(Pavel Jiran)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vimmd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
(Petra Formanová)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//r2cvh1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
(Aju Babu)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/u8mz8/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma