Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
archetypKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Archetyp matky v reklamě
(Lenka ORÁLKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2r7tx5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Archetyp matky v reklamě
(Jana RASZKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6cocyy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
(Lenka ORÁLKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//72pnt1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodické přístupy k různorodým podobám hudebního textu
(Pavel LOPUŠNÍK)2012, Rigorózní práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//xw3qp9// | Učitelství pro střední školy / Učitelství hudební výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Emoce v reklamě
(Lucie ZELENKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//yp7ay9// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
(Gabriela Pličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bbj7vh// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoce v marketingu
(Khrystyna Beregova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uvjvu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a sponzoring ve sportu
(Petra Duchoslavová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i2dct/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emocí v reklamě
(Tereza Líznerová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
(Daria Mudarisova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85288 | Management / | Práce na příbuzné téma