Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
filmový marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nafukovací mobilní kino Espace Dorleans
(Jan Najman)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c38om/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Transformace brněnského kina Scala: Scala jako kino, Scala jako prostor
(Alena Vítková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/emfqf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Instituce pod správou Filozofické fakulty Masarykovy univerzity: knihovna Na Křižovatce a kino Scala
(Jiří Chromý)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b3wtr/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Velké kino a jeho společensko-kulturní význam pro město Zlín
(Pavla Špidlová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tbf07/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Fenomén 4DX kino
(Zuzana Kováčová)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qnpj0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma