Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Koncepce chytrých regionů pro zlepšení mobility obyvatel (na příkladu sdílení kol a koloběžek).
(Pavel Orlíček)2022, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vhxeu/ | Geografická kartografie a geoinformatika / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum
(Terézia Oravcová)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lop30/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum
(Dana Kammererová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wibzq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
(Robert Henyš)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q6iu2/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a informační systémy
(Ahmed Salem Ahmed Ba Hakim)2010, Bakalářská práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB583 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.
(Tatiana Volkova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//kqe1fg// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
(Justýna Lecianová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uewuw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
(Dominika Zemanová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/j95cj/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma