Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Key account managementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
(Ondřej Popelka)2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//skyipg// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
(Radek Kučera)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/edrer/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
(Adéla Dutková)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//962vxw// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Baumruk)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sk27a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Brych)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wsrpu/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Petra Syrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Nataliia Marhita)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/b73e5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
(Zuzana Pindorová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t48rx/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Michal Hampel)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kse94/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma