Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
(Tereza Nováková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tsb9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Monika Švarcová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j7hm7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
(Matěj Řičánek)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa5r9/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Michaela Tesařová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ovex2/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Kristina Jančaříková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Alena Palkosková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me2ns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
(Barbora Čajková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//u6mg89// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
(Pavel Mošnička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82647 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
(Jana Beničáková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ed15e/ | Humanitní studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
(Kateřina Jančová)2015, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aclfz/ | Právní specializace / Obchodněprávní studia | Práce na příbuzné téma