Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
(Markéta Dianová)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49708 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Branding tichých vín v České republice
(Veronika VOKURKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qclcdd// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Creating an icon: A cultural sociological analysis of the branding of Brno
(Lucie Vrbová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhpzg/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Branding nově vznikající oděvní značky v České Republice
(Joanna Santarius)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//hfj74r// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Moc Německa a její uplatňování v regionu subsaharské Afriky
(David Schneider)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78681 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Taiwan: Film jako zdroj měkké moci
(Adéla Lísková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ffmqb/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma
Kulturní výstavy v Evropě jakožto nástroj čínské měkké moci
(Tomáš Wala)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bbbqm/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma
Masová média jako sociálně integrační ideologie globalizace a zdroj „měkké moci“.
(Nane Chobanyan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fhybq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma