Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Veřejná diplomacie jako nutný předpoklad rozvoje zemí třetího světa
(František Dalecký)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uhqkm/ | Politologie / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Veřejná diplomacie v podání malých států - komparace Kataru a Bahrajnu
(Aleš KRAUS)2021, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//f5gr3e// | Politologie / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Veřejná diplomacie jakou součást zahraniční politiky Kanady.
(Anna MATĚJČKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//lknjql// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia | Práce na příbuzné téma
Česká kulturní diplomacie v Itálii
(Matěj Habětín)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48378 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Veřejná diplomacie jako součást zahraniční politiky Velké Británie
(Barbora NEHYBOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//z9snz0// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia | Práce na příbuzné téma
Kulturní diplomacie
(Dominika Antonie Skalová)2015, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8339 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Nation branding a značka „Česká republika“
(Michaela Haljuková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhgil/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Nation branding a značka „Česká republika“
(Michaela Haljuková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhgil/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Branding těles klasické hudby v České republice
(Michaela Gereová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/wyzde/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma