Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Veřejná diplomacieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Nation branding a značka „Česká republika“
(Michaela Haljuková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhgil/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Branding těles klasické hudby v České republice
(Michaela Gereová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/wyzde/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
Vnímání Evropské unie v České republice: Veřejné mínění, image a branding
(Michaela Nováková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w34rh/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
(Markéta Dianová)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49708 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Branding tichých vín v České republice
(Veronika VOKURKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qclcdd// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Creating an icon: A cultural sociological analysis of the branding of Brno
(Lucie Vrbová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhpzg/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Moc Německa a její uplatňování v regionu subsaharské Afriky
(David Schneider)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78681 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Taiwan: Film jako zdroj měkké moci
(Adéla Lísková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ffmqb/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma