Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sociologický průzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita nástrojů interní komunikace
(Tereza Valvodová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b4kuqz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
(Hana Sénášiová)2015, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//yq1k0s// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Proces komunikace o nastavování podmínek mezi partnery ve vztahu přátelé s benefity
(Marie Szopová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vdq0d/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
(Zuzana Vnoučková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//43372p// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčový proces ovlivňující fungování organizací
(Kateřina Šarounová)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12596 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Řeč těla a její význam pro efektivní proces komunikace
(Emanuela Merdita)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//kcifmi// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu mimořádných událostí na proces krizové komunikace a na psychiku policisty
(Michaela Svobodová)2020, Diplomová práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT
• http://theses.cz/id//a4d2mj// | Civilní nouzové plánování / | Práce na příbuzné téma
Řeč těla a její význam pro efektivní proces komunikace
(Martin Stiburek)2015, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//uj7w28// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma