Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
(Kateřina Hauptvogelová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//el9b86// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
(Charlotte Kanyzová)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//64bs2v// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
(Klára Krejčí)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86911 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
(Klára Bártová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ks6q5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
(Jakub Rákosník)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ovz2o/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Kristýna Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
(Kateřina Kycltová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ei6sf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Alexandra Vavrušková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//3u2w6m// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
(Michal Šoulák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//8rmywd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma