Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu
(Iva Katrušáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/efipj/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Etické aspekty reklamy
(Petra Škudrnová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umotm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty reklamy
(Pavla POSPÍŠILOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ox6er7// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
\kur{Gangy z Birminghamu}: lingvistická analýza vybraných jevů britského televizního seriálu
(Zuzana Hrdinová)2023, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//isof6l// | Anglický jazyk pro manažerskou praxi / | Práce na příbuzné téma
Zdvořilostní strategie a koncept tváře v DVTV z hlediska lingvistické pragmatiky
(Barbora KOVALÍKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//izw089// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
(Anastasiya KRUPPA)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
(Kateřina Kertisová)2022, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ep2vz4// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
(Michaela Černá)2017, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ub46p9// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
(Tamara Charashvili)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w4nk7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě
(Markéta DAŇKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h6gnyj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma