Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
(Veronika Otýpková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//qg6uw1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
(Adéla Kubínová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gkj8ue// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
(Aydan Huseynova)2023, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//013ulk// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Budování značky na sociálních sítích
(Denisa Schwanová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xf4a24// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele: marketingový nástroj v HR
(Natálie Hrčková)2020, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//gqgb9o// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení lidských zdrojů | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Luwear
(Lucie Černohorská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//y1tacl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
(Lenka MUCHOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//v67kdu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
(Tomáš Karas)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oflmn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
(Martin Horálek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71915 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma