Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
logoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Marketing communication models and surveillance economy
(Bogdan Santovac)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yi0r1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Customer perception of retail marketing strategies
(Bishal Debbarma)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jq2pg/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Marketing Communication of a selected company
(Vinit Kumar Singh)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//od59v1// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
(Ilya Gorbatov)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxr6x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Le logo-un élément indispensable de la réussite (cas Škoda Auto a.s.)
(Tereza ČECHOVÁ)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//yqql95// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma