Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
 (Thu Trang Dinhová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/71935 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
 (Lada VÁŇOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
 (Karolína ŠTURSOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
 (Jana FOREJTAROVÁ)

2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2rn4ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
 (Aleš FILIP)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3bcxs7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
 (Adriana ŠNAJDROVÁ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//g0kctk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
 (Jindřich BENKO)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
 (Kamila GREGOŘICOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4powhe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
 (Jana ZEMÁNKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma