Theses on the same topic (having an identical keyword):
Podpora prodejeKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza prodeje vozů Škoda Auto na vybraných trzích
(Ivan Gadermetev)2023, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//lg71h1// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza závislosti prodeje vozidel BMW v ČR na podpoře prodeje
(Tomáš Cmíral)2012, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//y7kons// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Theses on a related topic
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
(Nataliya Hulyayeva)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqwnz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza podpory prodeje v různých fázích zákaznického procesu ve společnosti Autobond
(Michaela Bušková)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//esr1wz// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
(Anitta Mathew)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gflwk/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
(Benoy Porathukaran Luiz)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/y89mp/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic