Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
(Radek Hylmar)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kh7fp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Česká filmová a televizní reklama ve 21. století
(Robert ČERNÝ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//65sh78// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
(Kateřina ZVONKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Václav Horáček)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Matej DANIEL)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
(Kateřina ZVONKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Filmové titulky: žánry a sentiment
(Vít Šebestík)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jprzd/ | Počítačová lingvistika / | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
(Václav Horáček)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Klíčové vizuální znaky české stop-motion animace
(Zuzana Burianová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94305 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
(Karolína Balcárková)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b2644/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma