Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Doplňky stravy

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 4 » (total: 35 theses)
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
 (Anzhelika Khaustova)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
 (Lada VÁŇOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
 (Veronika SATINSKÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ksnth7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
 (Karolína ŠTURSOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
 (Jana ZEMÁNKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
 (Veronika KUČEROVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
 (Pavel PÍBIL)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
 (Veronika KUČEROVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
 (Pavel PÍBIL)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
 (Kamila GREGOŘICOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4powhe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

« 1 2 3 4 » (total: 35 theses)