Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
(Jana FOREJTAROVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2rn4ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
T: Typologie jako umělecká strategie v polské fotografii po roce 2012
(Marek Zakrzewski)2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/nb35x/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
(Veronika KUČEROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako obraz kultury
(Alena Povolná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lxanb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako obraz kultury
(Ondřej Novák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rplnj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako obraz kultury
(Uliana Baliasnikova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s3yvb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
(Tamara Charashvili)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w4nk7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Reklama jako obraz kultury
(Khrystyna Beregova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ufln3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma