Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Klamavá reklama v televizní reklamě
(Olivie Valentová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12734/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na školní děti
(Jan Kostka)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ketcw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
(Ester Horovičová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dc2kwr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
(Marcel Jánský)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f4pbp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam televizní reklamy pro generaci Y
(David Šíma)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ad860d// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
(Kateřina Deml)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xnok3p// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Tomáš Resler)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(David Slovák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/moegq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Jan Vala)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z90e0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma