Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
(Stanislav Jukl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l4p2g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Apel strachu v reklamě
(Aneta Lejčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82534 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
(Monika Montag)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1v65o// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Apel strachu v sociálním marketingu
(Marie Pásková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76371 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Apel strachu v reklamní kampani
(Pavla GARLÍKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zlx46g// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Racionální versus emoční apely v reklamě
(Gabriela Horáková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/h1pb8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
(Denisa Truchlá)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/illa9/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma