Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projevy Hofstedeho kulturních dimenzí ve spotřebě jednorázových plastů
(Marie Soukupová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80585 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
(Ondřej KNĚŽOUR)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//zj33fe// | Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
(Adéla Vacková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj ekonomické náročnosti komerční reklamy od roku 1989 do roku 2010
(Petr Danihel)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vm41n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo
(Eliška KUBÍČKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y6rdka// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
DIVADELNÍ REKLAMA - JEJÍ FORMY, ZPŮSOBY A NÁKLADY REALIZACE
(Jakub Málek)2006, Diplomová práce, Divadelní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/3987 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
(Thu Trang Dinhová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71935 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
(Ester Horovičová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dc2kwr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak děti rozumí televizní reklamě: analýza recepčních strategií
(Hana Brychtová)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iri4h/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
(Karolína ŠTURSOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma