Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace specifické hudební akce Jičínský majáles
(Michael Košťák)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqu8x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ekonomický přínos hudebního festivalů pro konkrétní oblast
(Veronika Kubů)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dnyjkm// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol
(Jiří JEŽEK)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tcdgo4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Finanční zabezpečení akce pořádáné v otevřeném urbánním prostoru, analýza festivalu Majáles
(Jan Šrot)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33120 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol
(Jiří JEŽEK)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tcdgo4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí
(Denisa Konvičná)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//750t19// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
(Gabriela Bílková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ani3sq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
(Kateřina Hábová)2018, Disertační práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bmb8st// | Výtvarná umění / Multimédia a design | Práce na příbuzné téma
Analýza současného stavu public relations na UTB ve Zlíně
(Marek KRAJČA)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rai3yx// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
(Petr Fojtík)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vf5zfs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma