Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Český rozhlasKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Porovnání hudební složky ve veřejnoprávní a komerční rozhlasové stanici
(Hana Csapková)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10789 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma
Rozhlasové vysílání v době multimediálních prostředků
(Eliška Zamouřilová)2022, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/16589 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Rozhlasové vysílání, jeho rozvoj a vliv na popularizaci hudby.
(Robin ČERVINKA)2015, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//va54z7// | Specializace v pedagogice / Popularizace hudební kultury | Práce na příbuzné téma
Hudební dramaturgie českých soukromých rozhlasových stanic devadesátých let na příkladu Radia Faktor
(Petr ŠRAJER)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//j85wof// | Teorie a dějiny hudebního umění / Muzikologie | Práce na příbuzné téma
Hudební vysílání brněnského rozhlasu v letech 1945-1958
(Kateřina Kabourková)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t0rbu/ | Humanitní studia / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Dodržování zásad informační kvality ve zpravodajských relacích Českého rozhlasu Radiožurnál, rádia Frekvence 1 a Rádia Impuls
(Radka KMOCHOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6rndq9// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Role moderátora a struktura rozhlasových interview na Frekvenci 1 a Českém rozhlase 1 Radiožurnálu
(Pavel Mašlaň)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//vmddsd// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
(Petr MUSIL)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6ajjkw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma