Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Český rozhlas

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Porovnání hudební složky ve veřejnoprávní a komerční rozhlasové stanici
 (Hana Csapková)

2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10789 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma

Rozhlasové vysílání v době multimediálních prostředků
 (Eliška Zamouřilová)

2022, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/16589 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Rozhlasové vysílání, jeho rozvoj a vliv na popularizaci hudby.
 (Robin ČERVINKA)

2015, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//va54z7// | Specializace v pedagogice / Popularizace hudební kultury | Práce na příbuzné téma

Hudební dramaturgie českých soukromých rozhlasových stanic devadesátých let na příkladu Radia Faktor
 (Petr ŠRAJER)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//j85wof// | Teorie a dějiny hudebního umění / Muzikologie | Práce na příbuzné téma

Hudební vysílání brněnského rozhlasu v letech 1945-1958
 (Kateřina Kabourková)

2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t0rbu/ | Humanitní studia / Hudební věda | Práce na příbuzné téma

Dodržování zásad informační kvality ve zpravodajských relacích Českého rozhlasu Radiožurnál, rádia Frekvence 1 a Rádia Impuls
 (Radka KMOCHOVÁ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//6rndq9// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Role moderátora a struktura rozhlasových interview na Frekvenci 1 a Českém rozhlase 1 Radiožurnálu
 (Pavel Mašlaň)

2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//vmddsd// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
 (Petr MUSIL)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6ajjkw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma