Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Osobní prodej podnikatelského pojištění v Allianz pojišťovně jako nástroj marketingové komunikace
(Roman Opluštil)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//6fpkv2// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
(Denisa Štěpánková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/dcfhr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
(Šárka Bártlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/peg46/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak ovlivňuje reklama matky na mateřské dovolené?
(Markéta Jirouchová)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//s14fbw// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma