Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing a jeho využití v praxi
(Magdalena Abtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9r26/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Event marketing taneční skupiny All Style Unit
(Klára Machálková)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r6a77w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh plánu event marketingových aktivit společnosti
(Tomáš Prause)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//v6zqqn// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho efektivita
(Adéla Babišová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dme8i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán event agentury
(Valentina Egorova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69474 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
(Karolína Pospíšilová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xxbw4b// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
(Natálie Ševčíková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5n1g5c// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
(Gabriela Bílková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ani3sq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návštěvník road show a jeho vnímání eventu
(Barbara SCAVINO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4icr6z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma