Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KofolaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace značky Madeover clothing
(Vít Daněk)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//455veb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
(František Schwan)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gv0z5/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Design firemní identity
(Jan Růžička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//86ss2a// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Firemní identita a design nové značky papírenských produktů
(Alexandra Bendová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73349 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Podniková kultura
(Markéta Lukáš)2016, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/541oep/ | Ekonomie a management / | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
(Renáta OPAŘILOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1c1uph// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Image značky Kofola
(Tatiana Dolinská)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/16074 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
(Kristýna Davidová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82490 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
(Lenka Galbavá)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/blnyv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
(Aleš Tvrdý)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45023 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma