Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke
(Anetta Pšanecká)2010, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/go8aa/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Využívanie moderných spôsobov marketingovej komunikácie bankovými inštitúciami
(Lucia Iskrová)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/gckaq/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Vnímanie marketingových aktivít finančných inštitúcií ich klientmi
(Miroslava Martiniaková)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z1a4p/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Vnímanie marketingových aktivít banky jej klientmi
(Ivana Vernárska)2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/pqaqh/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma