Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke
 (Anetta Pšanecká)

2010, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/go8aa/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Využívanie moderných spôsobov marketingovej komunikácie bankovými inštitúciami
 (Lucia Iskrová)

2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/gckaq/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Vnímanie marketingových aktivít finančných inštitúcií ich klientmi
 (Miroslava Martiniaková)

2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/z1a4p/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma

Vnímanie marketingových aktivít banky jej klientmi
 (Ivana Vernárska)

2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/pqaqh/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)