Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Analýza konkurenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
(Ekaterina Samarina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Práce na příbuzné téma
Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management
(Alice Brzoňová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p8g4j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma