Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Lenka Kučavíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z62mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
(Lucie Kutzendörferová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qrivt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
(Michaela Ježková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m85k8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Václav Martin)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h1w98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Viral marketing - Campaign planning and implementation
(Vladimir Shpilkin)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74686 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
(Karolína Mrázková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5rpn/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama v rámci social software
(Štěpán Veselský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20272 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma