Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
VěrnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
(Helena Briezstienská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10600/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Brych)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wsrpu/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Tereza Kučerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qki5v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Iva Fulínová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cqpfp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování vztahu se zákazníkem
(Jindřich Jäger)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ded0m5/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování vztahu se zákazníkem
(Eliška Hermanová), absolventská práce, Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
• http://theses.cz/id//7xa4zo// | Ekonomicko-právní činnost / | Práce na příbuzné téma
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
(Martin Moravec)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//21g8ff// | Magisterský program EM (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
(Anna Kerbachová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//zy9f25// | Magisterský program EM (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování vztahu se zákazníky u středně velkých podniků
(Daniela Kubínová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wbcf1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma